Bejegyzésünk azért készült, mivel többször érkezik hozzánk olyan kérdés, hogy mit, hol lehet megtalálni, keresnek, de mégse találnak. Ezzel szeretnénk, mintegy térkép gyanánt segítséget nyújtani, hogy könnyebb legyen a tájékozódás és a vásárlás örömét semmi ne vegye el.
- lépés
Keress úgy, hogy az igényeidnek megfelelő terméket találd meg: Szűrés
Lehet keresni:
Energiaosztály szerint (Például A+++, A++, stb),
Méret szerint:
- Szélesség
- Mélység
- Magasság
Gyártó szerint:
- AEG
.
.
.
- Zanussi
Kivitel szerint:
- Beépíthető
- Szabadonálló
És lehet:
csomagolt: A termék új, csomagolt, gyártói állapotban.
vagy
outlet: Csomagolás sérült, kicsomagolt, csomagolás hiányos, kiállítási darab, esetleg apróbb karcolás van a terméken. Minden OUTLET terméket szervizünk ellenőrzi és teszteli. Az OUTLET termékről a megrendelést követően fényképeket küldünk (minden oldalát, belsejét fotózzuk), munkanapokon 8:00-16:30-ig. Amennyiben a megrendelő a képeket jóváhagyja, - ezt írásban visszaigazolja - utána kerül kiszállításra a termék. Mindig azt a készüléket küldjük el a futárral, amelyről a fotó készült! |
2. lépés
A termékek kiválasztása, amikor megnézzük, hogy funkciói és egyéb adottságai alapján jó lesz-e nekünk a készülék. A termék adatlapon nagyon sok információt megtalálhatunk, melyeket a következő képen szemléltetünk:
Ezek alapján már konkrétan be tudjuk határolni, hogy mit szeretnénk rendelni és ha rendelünk mire számíthatunk.
Az alapvető információk és a leírás között olyan termékek találhatók, melyek paramétereiben és funkcióiban is hasonlók lehetnek a készülékhez.
Fontos ezen felül az, hogy minden részletre odafigyeljünk a rendelés során, hogy ne fordulhasson elő az, hogy rossz terméket rendelünk, vagy olyan készüléket nézünk, amely nincs készleten.
Miután kosárba került egy, vagy több termék, utána lehet tovább haladni a pénztárhoz, ahol lehet regisztráltan is, de lehet egyszerűen csak vendégként is vásárolni, ezzel felgyorsítva a folyamatot.
Miután minden adatot kitöltöttünk és leadtuk a megrendelést kapunk a megadott email címre egy visszaigazoló emailt, mely után a termék a legtöbb esetben eltűnik az oldalunkról, mivel a készlet levette azt az egyet, hogy más már ne tudja megrendelni! Ha több van készleten, értelemszerűen ott marad.
Ezért ne ijedjünk meg ha legközelebb már nem találjuk!
A készülék akkor le lett foglalva Számodra!
A visszaigazoló email csak a megrendelés beérkezésére vonatkozik, a megrendelés feldolgozása ezután következik, keresni fogunk telefonon.
Így tulajdonképpen leegyszerűsíthetjük a saját rendelési folyamatunkat, hiszen nem lesznek felesleges körök, csak egy hibátlan megrendelés, melyen keresztül mi gyorsan és hatékonyan tudunk kiszolgálni Téged.