Kosár

Az Ön bevásárlókosara üres.

Kategória kiválasztása

Háztartási gépek garancia meghosszabbítása

 

Milyen típusú garanciáról van szó?

A gyártó által nyújtott garanciával közel megegyező fedezetet nyújt a feltételek szerint, azzal, hogy a gyártói garancia szolgáltatásra, kármegelőzésre, kárenyhítésre, megtérítési igényre, kizáró, korlátozó, illetve mentesülésre vonatkozó rendelkezéseit és a feltételekben szabályozott mentesüléseket, kizárásokat, illetve a szolgáltatás egyéb feltételeit és korlátozásait egyaránt figyelembe kell venni.

Ön, a DEPO-PLUSZGARANCIA-val, az Ön által vásárolt készülékére 1 vagy 2 éves garancia szolgáltatáshoz is juthat.

A tartós fogyasztási cikkek sajnos az idő múlásával meghibásodhatnak. A DEPO-PLUSZGARANCIA biztosítja Ön számára a megvásárolt termékgondtalan használatát.

 

Hogyan működik? Mi a teendő, ha meghibásodik a termék?

Amennyiben a hiba a vásárlástól számított 1 vagy 2 éven belül keletkezik (gyártói/kereskedői jótállási időtartam alatt), úgy keresse fel a gyártó/forgalmazó által ajánlott márkaszervizt vagy a forgalmazót közvetlenül.

Amennyiben a hiba a készülék vásárlásától számított 1 vagy 2 éven túl(gyártói/kereskedői jótállási időtartam után), de 3 éven belül történik, úgy a meghibásodást követő 2 munkanapon belül, kérjük jelentse be a készülék hibáját:

  1. a depostore@iccahungary.com e-mail címen;
  2. illetőleg a vagy a +36 20 381 5546 információs telefonvonalon hétköznap hétfőtől péntekig 8.00 – 16.00 óra között.
  3. online hibabejelentő weboldalon depostore.iccahungary.com

A hiba bejelentéséhez szüksége lesz az egyedi azonosítóra, valamint a készülék vásárlási számlájára

Adminisztrátorunk a kár rendezése érdekében a káresemény körülményeivel kapcsolatos kérdéseket fog Önnek feltenni.

 

A kiterjesztett garancia az Ügyfél választásától függően + 1 vagy +2 év lehet (legfeljebb 3év: pl.: 1 év alap + 2 depo-pluszgarancia), a gyártói illetve forgalmazó által biztosított alap jótállási időn túl.

Időtartama az adott termékre vonatkozó alap (gyártói/kereskedői) jótállási idő lejártától számítandó.

Mi történik azt követően, hogy Ön bejelentette a meghibásodást?

A kár bejelentését követőenmunkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot.

-       Amennyiben a termék súlya 10kg alatt van, úgy a terméket az Önnel történt időpont egyeztetés követően, futárszolgálat útján beszállítják a szervízközpontba. A sikeres javítás elvégzése után hasonló módon fogja a szerviz visszajuttatni a készüléket az Ön otthonába vagy az Ön által megadott címre.

-       Amennyiben a termék súlya 10kg felett van, úgy a terméket igyekszünk az Ön otthonában megjavítani.

-       Bizonyos esetekben – a meghibásodás mértékéből és jellegéből adódóan – a javítás helyettcsereterméket vagy „Cseretermék meghatalmazást” (csereutalvány) ajánlunk fel. Ebben az esetben vagy a cseretermék kerül - Önhöz vagy az Ön által megadott címre – kiszállításra vagy elektronikus levélben és/vagy postán elküldjük Önnek a „Cseretermék meghatalmazást”, mellyel Ön bármelyik Partner áruházat felkeresheti. Amennyiben a terméket webáruházban vásárolta, a megadott e-mailcímre megküldjük a cseretermék átvételéhez szükséges számkódot,amellyel a webáruházban megrendelheti a csereterméket.

A termék cseréje esetén a Garancia szerződés megszűnik, azonban Önnek lehetősége van a cseretermékre egy új Garancia szerződést kötni.

A termék cseréje esetén a DEPO-PLUSZGARANCIA szerződés megszűnik, azonban Önnek lehetősége van a cseretermékre egy új DEPO-PLUSZGARANCIA szerződést kötni.

Milyen kötelezettségeim vannak a garanciával kapcsolatban?

  • -       közlési és változás-bejelentési kötelezettség a szerződés megkötésekor, valamint annak fennállása alatt;

    -       kárbejelentési, kárrendezési, kárenyhítési és kármegelőzési kötelezettség.

    -       amennyiben egy másik akciót igénybe vett: díjfizetési kötelezettség, mivel az akciók nem összevonhatóak;

Mikortól meddig tart a kockázatviselés?

-      

a PLUSZGANCIA a szerződésben meghatározott időpontban kezdődik;

-       a PLUSZGARANCIA szerződés a termék 1-3 élettartamáig hosszabbítható meg (gyártó vagy forgalmazói garancián felül 2 évvel)

A DEPO-PLUSZGARANCIA szolgáltatás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.


Ismerős érzés, hogy a jótállási idő lejárta után azonnal elromlik a készülék?

Felejtse el az idegeskedést, szervíz keresgélést!
A DEPO-PLUSZGARANCIA pontosan ebben a helyzetben segít Önnek!
Bizonyára hallott már olyan történeteket, vagy akár át is élt már olyan helyzetet, amikor egy drága háztartási gép vagy éppen a számítógép a jótállási idő lejárta után nem sokkal meghibásodott.
Ez sajnos nem ritka és sok esetben egy központi alkatrész cseréje majdnem ugyanannyiba kerül, mint egy új készülék vételára. Egy gyártói vagy forgalmazói garancia a termék árához viszonyítva rövid időre nyújt csak biztosítékot.

Milyen további előnyökkel jár, ha a kiterjeszett garancia mellett dönt?

  • Nincs szervízdíj, nincs cseredíj
  • Nem kell keresgélnie a megfelelő szervízt
  • Lebonyolítjuk Ön helyett a szervizeltetést az első pillanattól
  • Gondoskodunk a készülék ingyenes elszállításáról
  • Gondoskodunk a javított készülék ingyenes visszaszállításáról
  • A tulajdonossal együtt ellenőrizzük, hogy a szervizelt termék valóban hibamentesen került vissza Önhöz

Kiterjesztett garancia szolgáltatásunk igénybevételével azonban akár 3 évig biztonságban tudhatja készülékeit. 

Amennyiben a Pluszgarancia időtartama alatt készüléke meghibásodna, egyszerűen csak vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. Csak egy telefonhívás és azonnal segítünk. A bejelentést követően előre egyeztetett időpontban szakértő kollégánk a helyszínen felméri a problémát. Amennyiben helyben javítható a meghibásodás, a szakértő azonnal orvosolja is azt. Ellenkező esetben minden további költség nélkül a szervízbe szállítják a készüléket. Önnek semmit nem kell tenni, mindent mi intézünk Ön helyett!

Hogyan vásárolhatok kiterjesztett garanciát?

Szolgáltatásunk a termékkel egyidőben, kosárba helyezéssel elérhető, adott termékekre igényelhető.


Feltételek

A szolgáltatás kiterjed minden, a garanciajegyen, valamint a kiterjesztett garanciához kapcsolódó jótállási jegyen leírt feltételek szerinti gyártási és összeszerelési hibára. A szolgáltatás kizárólag azon termékekre vonatkozóan érhető el, amelyekre vonatkozóan az megvásárlásra került; az ilyen termékek azonosítása sorozatszámuk, az alap jótállási jegy (gyártói/forgalmazói, illetve Depostore - outlet termékek) és a vásárlást igazoló számla alapján történik. A terék visszaküldése esetén a termék sérülésének megelőzése érdekében kérjük, győződjön meg arról, hogy azt annak összes tartozékával együtt visszacsomagolta, lehetőleg az eredeti csomagolásba. 

A pluszgarancia-szolgáltatás a DEPOSTORE-tól vásárolható - jelenleg online/személyesem/telefonon/emailben.
A pluszgarancia a termék megrendelését követően is megvásárolható. A termék megvásárlásának  alap- 1év garancia lejárta előtt 90 nappal.
A pluszgarancia megfelel a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályoknak.

DEPO Pluszgarancia megszűnése

A Vásárló elállhat a Pluszgarancia, mint szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéstől, így annak vételára részére visszafizetésre kerül a garancia vásárlásától számított 30 napon belül, kizárólag akkor, ha ez idő alatt nem vette igénybe a szolgáltatást. Az elállásra (szolgáltatás lemondása) vonatkozó igényét az ügyfél nyújtja be e-mailben az info@depostore.hu címre legkésőbb a kiterjesztett garancia-szolgáltatásról szóló számla kiállításának időpontjától számított 30 napon belül.



 Milyen esetekre nem vonatkozik a szolgáltatás?

Esztétikai részekre például: könnyű burkolatok, gombok, fogantyúk, műanyag vagy fém burkolatok, jelvények vagy egyéb ismertetőjelek, továbbá olyan kisebb károsodásokra, amelyek nem befolyásolják az áru használhatóságát, mint például karcolások és más hasonló károsodások,



Mire nem terjed ki a garancia?

  1. korrózióra, horpadásra és karcolásra,
  2. idegen tárgyak (amelyek a termék használata szempontjából nem szükségesek) termékbe, vagy termékre történő elhelyezésére (erőltetésére),
  3. elhasználódásra, a rendeltetésszerű használattal járó kopásra, például csapágy kopása
  4. olyan termék meghibásodására, melyre más szolgáltatás vonatkozik, illetve amelyre jótállás/garancia van érvényben (pl. a gyártó garanciája)
  5. olyan tervezési, gyártási hibákra, amely miatt a gyártó a terméket javításra illetve cserére visszahívta,
  6. olyan károsodásokra, amelyek megtérülnek jogi követelés, jótállás illetve más – gyártó, szállító, kereskedő, javító vagy más fél – által tett ígéret révén, és amelyek a Depo-Pluszgaranciával ellátott termék vásárlásával és/vagy szervizével kapcsolatosak, vagy amelyek jogszabály, vagy szerződés, illetve szállítási feltételek révén szabályozottak,
  7. tűzre és egyéb elemi károkra (tűz, robbanás, villámcsapás, vihar, árvíz, felhőszakadás, földrengés)
  8. bármilyen folyadék által okozott károsodásokra
  9. lopáskárokra, illetve erre vonatkozó kísérletre
  10. rabláskárokra, illetve erre vonatkozó kísérletre
  11. a termék elhagyására, illetve elvesztésére,
  12. azokra a termékekre, melyeken bármilyen módosítást végeztek,
  13. közvetett veszteség bármilyen formájára, elmaradt haszonra
  14. a Depo-Pluszgaranciával ellátott termék által okozott károkra (következményi károk),
  15. a megjavított, pótolt termék (piaci) értékcsökkenésére,
  16. hosszabb időn át fennálló nedvesedés vagy párásodás során fellépő károkra;
  17. felületi károsodásokra
  18. felmerült költségekre abban az esetben, amennyiben meghibásodás nem található
  19. bármilyen tisztítási, szervizelési, bevizsgálási, karbantartási, módosítási vagy javítási folyamat vagy kísérlet, illetve idegen szoftveres beavatkozás során keletkezett károkra,
  20. kizártak a nem magánjellegű használatból eredő, vagy annak során keletkezett károk
  21. a felek nem tekintik a készülék használatát magánjellegűnek, ha a mosógép ciklusszáma évente az 1,100 ciklust, vagy a kávéfőző a napi 20 használatot meghaladja, továbbá azt sem, ha a nem magánjellegű használat megtörténte más módon bizonyítható

A kár bejelentését követően munkatársunk felveszi a javító szervizzel a kapcsolatot.

-       Amennyiben a termék súlya 10kg alatt van, úgy a terméket az Önnel történt időpont egyeztetés követően, futárszolgálat útján beszállítják a szervízközpontba. A sikeres javítás elvégzése után hasonló módon fogja a szerviz visszajuttatni a készüléket az Ön otthonába vagy az Ön által megadott címre.

-       Amennyiben a termék súlya 10kg felett van, úgy a terméket igyekszünk az Ön otthonában megjavítani.

-       Bizonyos esetekben – a meghibásodás mértékéből és jellegéből adódóan – a javítás helyettcsereterméket vagy „Cseretermék meghatalmazást” (csereutalvány) ajánlunk fel. Ebben az esetben vagy a cseretermék kerül - Önhöz vagy az Ön által megadott címre – kiszállításra vagy elektronikus levélben és/vagy postán elküldjük Önnek a „Cseretermék meghatalmazást”, mellyel Ön bármelyik Partner áruházat felkeresheti. Amennyiben a terméket webáruházban vásárolta, a megadott e-mailcímre megküldjük a cseretermék átvételéhez szükséges számkódot,amellyel a webáruházban megrendelheti a csereterméket.

Töltés...
Kérjük várjon...